fbpx
Szukaj

+48 606301358

Witamy na stronce poświęconej organizowanym wyprawom zdrowotnym i głodówkowym Ekovitaren

Jak się komunikujemy

on 25 styczeń 2019
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
Podstawową platformą komunikacji jest forum Projektu - Forum Obieżyświat. Tam po zarejestrowaniu i zalogowaniu zadajemy pytania i otrzymujemy odpowiedzi. Tam znajdziemy instrukcje i poradniki jak przygotować się do wyprawy, tam integrujemy się z innymi uczestnikami wypraw, dzielimy doświadczeniami, wymieniamy uwagi, organizujemy wspólne działania I tu też znajdziemy
 
 
kompleksowe informacje dotyczące konkretnych wypraw, w tym linię czasu z określonymi punktami stałymi, z podanymi lokalizacjami GPS..

Forum podzielone jest na kilka poziomów uprawnień, aby móc sprawnie działać i zachować potrzebny komfort prywatności. Każda wyprawa ma swoją osobistą wydzieloną przestrzeń dostępną tylko dla nich, oraz przestrzeń wspólną dla wszystkich wypraw, do której przynależność definiuje status uczestnika.

Status uczestnika pozyskujemy gdy na koncie pojawi się jasna deklaracja że jeteśmy zainteresowani udziałem w której kolwiek z organizowanych wypraw. Jest to chyba oczywiste, że od deklaracji przystąpienia do wyprawy a bycia uczesnikiem jest jeszcze daleka droga, a aby nie mieć w tej przestrzeni komentatorów i "pomocników" którzy chcą zabłysnąć zdolnościami trollowania, musimy takie ograniczenia nałożyć.

Weryfikacja na forum jest dwuetapowa - pierwsza to aktywacja kont przez administratora. Zgodnie z opisem na forum, robimy pewne problemy dla osób które na forum nie rejestrują konta używając jako loginu imienia i nazwiska. Loginy w stylu przypadkowych znaków, czy różnych "gumisi" są ignorowane. Deklarując udział w wyprawie i chcąc aby nasze posty i wypowiedzi były traktowane poważnie, przedstawmy się w sposób który jednoznacznie da możiwość naszej identyfikacji i ropoznania się na forum. Bywały przypadki że osoby uczestniczące w forum w poprzednich latach pisały kąśliwe komentarze zmieniając sobie płeć i pisząc teoretycznie anonimowo. Dzięki takiej polityce nie będziemy mieli trolingu i hejtu na forum. Kolejny etap weryfikacji to wpłata depozytu biletowego lub opłaty organizacyjnej - ten element powoduje że administrator przydziela uprawnienia dostępu do dwóch grup: uczestnik i uczestnik wyprawy (zgodnej z deklaracją wpłaty). To przenosi nas do rozszerzonej części forum dostępnej dla uczestników.

Znajdziemy tam nie tylko porady i zalecenia, instrukcje pozyskiwania wiz, opisy różnych procedur, ale również mapę czasową danej wyprawy z rozbiciem na poszczególne punkty i miejsca w których się będziemy znajdować o określonych godzinach, łącznie z podaniem linków lokalizacyjnych. Dlatego jest niezmiernie ważne, aby dokładnie zapamiętać adres forum, login i hasło. W sytuacjach krytycznych może to być bardzo ważny element umożliwiający udzielenie jakiejkolwiek pomocy. Choć wydaje się to nieprawdopodobne, staramy się jednak uwzglądniać różne czynniki i potencjalne zagrożenia.

Na forum, w dziale dostępnym publicznie jest również dział poświęcony propozycjom wyjazdów, gdzie przedstawiać będziemy różne propozycje i pomysły na zorganizowanie wypraw. Forum ma możliwość zaznaczenia subskrybcji i dzięki temu jeśli pojawi się na forum jakikolwiek wpis, otrzymamy natychmiast powiadomienie mailowe, dzięki temu możemy być informowani o nowych inicjtywach i pomysłach wyjazdowych. Może się zdarzyć tak, że w wyniku dyskusji na forum powstanie inicjatywa zorganizowania wyprawy do jakiegoś konkretnego miejsca. Zapraszamy więc do rejestracji na forum i subskrybcję interesujących nas wątków.