fbpx
Szukaj

+48 606301358

Witamy na stronce poświęconej organizowanym wyprawom zdrowotnym i głodówkowym Ekovitaren

10.01
Angkor Wat
Category: Cambodia
Wrtitten by Piotreczekm
Odsłony: 1276
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

20190111 0096 1 1Sprawiający niesamowite wrażenie swoim ogromem i rozmachem kompleks świątynny leżący opodal Siem Rep, pozostawił niezapomniane wrażenia i pewien niedosyt, wynikający ze zbyt krótkiego czasu jaki tam spędziliśmy. Zaledwie trzy dni z miejscowym przewodnikiem to tylko rzut okiem i przejście zaledwie kilku miejsc. Ale to nie zapomniane 3 dni..

Poza świątyniami zdążyliśmy odwiedzić pływającą wioskę na jeziorze, odwiedzić uroczy wodospad w górach w swiętym miejscu, zobaczyć śpiącego buddę wyrytego w skale i kapliczce buddyjskiej. Były to 3 pierwsze dni naszej wyprawy na wyspę Koh Rong i ilość wrażeń jakie zaplikowało nam w ciągu tych trzech dni otoczenie, spowodowało że większość z nas straciła zupełnie poczucie czasu. Wydawało nam się że jesteśmy tam ponad tydzień :). Przewodnik którego załatwliśmy okazał się wart każdego dolara jaki od nas dostał, starał się, wyjaśniał, pomagał niemal wzorcowo.Drobnym mankamentem była konieczność tłumaczenia jego wypowiedi ale nie było z tym problemu dzięki pomocy naszych uczestników. Na tym etapie nie realizowaliśmy jeszcze w zdecydowanej większości założeń głodówkowych, więc mogliśmy skorzystać z bogatej oferty miejscowych lokali gastronomicznych, traktując to jako ostatnie posiłki przed głodówką. Świetnie trafiliśmy z kwaterami, w samym centrum starego miasta, wśród wielu atrakcji i lokali, ale spaliśmy z dala od zgiełku i hałasu w ustronnym i spokojnym miejscu. Miejsce wybrane było nie przypadkowo - tuż obok miejsca wyjazdu nocnego autobusu si Sihanoukville, skąd mieliśmy prom na wyspę Koh Rong.

Były to bardzo intensywnie spędzone godziny, dostarczyły moc wrażeń i przeżyć. Choćby tylko dla tych 3 dni warto było tu przyjechać..

Skomentuj

Post comment as a guest

0 / 500 Character restriction
Twoja wiadomość powinna zawierać mniej niż 500 znaków